Hesselløkke til Nord-Als Musikfestival

Igen i år er Hesselløkke repræsenteret som frivillige på Nord-Als Musikfestival. I år skal vi servere øl i ølvognen om torsdagen.

Bålhytten skal have sider på og derfor arbejder vi på at samle penge ind til projektet. Sidste gang vi var en del af Nord-Als Musikfestival sikrede vi os penge til at opføre den første del af bålhytten.

Det er altid skønt at tage på tur med bofællerne og oplever noget andet end det, der sker derhjemme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *